Sterowniki

Pompy


Gwarancja 12 miesięcy, naprawa wysyłkowo i na miejscu. Profesjonalnie.


>>Prócz sterowników naprawiamy również całe pompy. Kliknij i zapoznaj się z ofertą<<

Częstym problemem z jakim można się spotkać jest awaria sterownika pompy wtryskowej. Wychodząc naprzeciw naszym klientom wprowadziliśmy do naszej oferty usługę naprawy takich sterowników.

sterownik pompy

Zajmujemy się regeneracją oraz sprzedażą sterowników jak i całych pomp wtryskowych.

Naprawa odbywa przy użyciu specjalnego stołu probierczego. Dzięki użyciu najlepszej dostępnej na rynku technologii jesteśmy w stanie zrealizować naprawę części mechanicznej jak i elektronicznej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę pompy wtryskowej. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować zastępczy sterownik z naszej bogatej oferty.

Poniżej przedstawiamy najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika i pompy wtryskowej objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.

  • problem z odpaleniem auta
  • odpalone auto nie reaguje na pedał gazu lub automatycznie gaśnie
  • usterka występowała coraz intensywnej aż samochód przestał odpalać
  • samochód nie ma mocy
  • auto dymi
  • trzęsie silnikiem

Po podłączeniu pod komputer diagnostyczny :


  • występuje brak komunikacji ze sterownikiem
  • pokazuje błąd sterownika pompy wtryskowej, szyna can, czujnika obrotów itd. . .
  • nie pokazuje żadnych błędów a pompa nie podaje paliwa luz ciśnienie jest za niskie

Przykładowe numery błędów świadczące o usterce sterownika pompy wtryskowej :


  • P1630 zawór dawki    (opel saab)
  • P1631 sterownik pompy wtryskowej   (opel saab)
  • P1651 P1650 szeregowa szyna (opel saab)
  • 1345 1335  czujnik obrotów (opel saab)
  • P1220 pompa wtryskowa
  • 01318( j-399), 0526  (audi vw skoda)
  • P1664 P1663 P1564 P1563 (ford)
  • p1690  p1600 (nissan)
  • 73 (bmw)
  • wiele innych 

Marki samochodów:


  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6
  • BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS MONDEO, TRANSIT, 1.8, 2.0, 2.4, TD, TDE, TDDI
  • HONDA ACCORD, CIVIC, 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA, PATROL GR, FRONTERA, 2.2, 3.0
  • OPEL ASTRA, COMBO, CORSA, MERIVA, VECTRA, FRONTERA, OMEGA, SINTRA, ZAFIRA, 1.7, 2.0, 2.2, 2.5, D, TD, DT, DI, DTL, DTI, DTH, ISUZU, DELPHI, DELCO DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Na naprawę udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów !

Demontaż sterownika pompy

 

Prawidłowy demontoważ sterownika z pompy wtryskowej nie wyciągając jej z samochodu

 

 

 

ABS


Gwarancja 12 miesięcy, naprawa wysyłkowo i na miejscu.


Profesjonalnie.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika ABS. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować nowy lub zregenerowany sterownik z naszej bogatej oferty.

Sterownik ABS

Objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.

Sterownik ABS


Poniżej pragniemy przedstawić objawy uszkodzenia sterownika.


  • Świecenie się kontrolki Abs, Esp lub zapalanie i gaśnięcie.
  • Brak prędkości na liczniku
  • Brak komunikacji ze sterownikiem po podłączeniu pod interfejs
  • Pali się wykrzyknik
  • Błędy różnych czujników kół a czujniki są sprawne
  • Błędy Pompy Abs
  • Błędy czujnika ciśnienia hamowania

 

 

 

 

Sterowniki silnika


Gwarancja 12 miesięcy, naprawa wysyłkowo i na miejscu. Profesjonalnie.


Sterownik silnika

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika silnika. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować nowy lub zregenerowany sterownik z naszej bogatej oferty.

Sterownik silnika


Poniżej zostaną przedstawione najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika, objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.


  • Po odpaleniu samochód chodzi płynnie dopiero po jakimś czasie zaczyna "wariować" szarpie, dławi się, widać zanik mocy lub jej całkowity brak, nierówna praca silnika.
  • Samochód pracuje normalnie, gdy przełączamy na benzynę gaśnie.
  • Auta nie można odpalić.
  • Czasami problemy występują wyłącznie na zimnym lub ciepłym silniku.
  • Nie pali na 1 lub kilak cylindrów
  • Występują błędy związane z cewką, przepustnicą, pedałem gazu, pompą paliwa
  • przepływomierzem, wentylatorem lub brak komunikacji ze sterownikiem.

Sterownik silnika


Marki samochodów:


  • Opel Agila Astra Corsa Combo Meriva Omega Zafira Vectra  ( 1.0  1.2  1.4  1.6  1.7  1.8 2.2
  • Fiat Panda PUNTO II SEICENTO doblo 1.2 1.1 itd.



Turbiny


Gwarancja 12 miesięcy, naprawa wysyłkowo i na miejscu. Profesjonalnie.


Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika turbin. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować nowy lub zregenerowany sterownik z naszej bogatej oferty.

Sterownik turbiny


Poniżej pragniemy przestawić najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika, objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.


  • Po odpaleniu samochód chodzi płynnie dopiero gdy przejedziemy nim kawałek drogi zaczyna „wariować” ( szarpie, dławi się, zaobserwować można zanik mocy lub jej całkowity brak, nierówna praca silnika).
  • Czasami problemy występują wyłącznie na zimnym silniku.
  • Po podłączeniu pod komputer diagnostyczny występują błędy związane ze sterownikiem turbiny którego nie idzie skasować, czujnikiem ciśnienia doładowania lub które po skasowaniu powracają 
  • lampka świeć żarowych miga
  • turbina wcale się nie załącza, załącza za późno lub za wcześnie

Samochody w jakich występują sterowniki firmy hella-garrett :


  • Peugeot ( 407 2.2 hdi i inne)
  • Jaguar
  • Chrysler
  • Ford Mondeo, 2.0 2.4 Transit 2.2 TDCI i inne
  • Mercedes w203, w2011 ml 2.2 cdi, Sprinter i inne ml
  • BMW e87 e60 e65 bmw 1 , x3,  1.8 d i inne
  • Audi a4 b7 (05-08) 2.7 tdi i inne
  • Audi A6 c6 ( 04-10) 3.0 tdi i inne
  • Audi a8 (03-08), Q7
  • VW Phaeton (02 -09), Touareg ( 03-09) 
  • inne

Poniżej znajduje się film który pokaże Ci test sterownika poza autem.

Jest to oczywiście jeden z licznych elementów którym nasza firma poddaje sterowniki sprawdzeniu by określić czy dany nastawnik jest sprawny przed jak i po naprawie.
Należy pamiętać iż sterowniki turbiny z różnych aut wizualnie wyglądają tak samo lecz posiadają inne ustawienie zmiennej geometrii i oprogramowanie. Dlatego potrzebny jest odpowiedni sprzęt i wiedza do doboru właściwego sterownika do danego samochodu

 

 

 

Skrzyni biegów


Gwarancja 12 miesięcy, naprawa wysyłkowo i na miejscu. Profesjonalnie.


Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę sterownika skrzyni biegów. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować nowy lub zregenerowany sterownik z naszej bogatej oferty. Przedstawiamy najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika, objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.


Przedstawiamy najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika, objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.


  • Wyrzucanie biegu podczas jazdy
  • Gdy silnik jest zimny wszystko jest dobrze lecz, gdy się rozgrzeje DSG zaczyna działać nieprawidłowo
  • Skrzynia próbuje (chce) lecz nie może zmienić biegu
  • Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (ramka z biegami na wyświetlaczu podświetla się lub mruga na czerwono)
  • Samoczynna zmiana biegu na inny Podczas jazdy np. z pozycji D (DRIVE)na S (SPORT)
  • Samochód nie chce odpalić na pozycji P, odpala w pozycji N

Pod komputerem diagnostycznym występują błędy :


  • Bląd: przelącznika wielofunkcyjnego F 125
  • Błąd licznika obrotów G 195, G 196, G 182
  • Błąd zaworu N88, N216, N215
  • Błędy elektrozaworów Y3
  • Błąd czujnika obrotów w skrzyni
  • inne

Marki samochodów:

  • Audi a4 a6 a8
  • Vw tourann
  • Mercedes a b klasa
  • Skoda Octavia . . . seat itd.

 

 

 

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zapolskiej 10, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin
  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 733 990 511
  • ul. Mieszka 1 61a, 71-011 Szczecin

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]