Serwis DPF

Oferujemy kompleksowy serwis filtrów cząstek stałych DPF / FAP w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz w maszynach rolniczych i budowlanych.

 

WYPALANIE DPF Wypalanie w trybie serwisowym.

Polecamy to rozwiązanie dla pojazdów z niewielkim przebiegiem w których problem z dpf pojawił się pierwszy raz z powodu np. jazdy tylko w cyklu miejskim.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

MYCIE DPF Mycie w profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

USUWANIE DPF Usuwanie.

Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.

Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra z samochodu, mechaniczne jak i programowe.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej: 


Oferujemy również:

Usuwanie DPF

Masz Problem z filtrem cząstek stałych DPF/FAP?

Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.
Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra w maszynach rolniczych i budowlanych

Dlaczego warto wykonać tą usługę w naszej firmie?

Do każdej maszyny podchodzimy indywidualnie. Przed wykonaniem usługi wykonujemy bardzo wnikliwa i dokładna diagnostykę auta. Tylko indywidalna modyfikacjia programu sterującego komputera silnika (ECU) umożliwia w pełni bezpieczne i profesjonalne usuniecie filtra cząsteczek stałych z państwa maszyny. Nasza wiedza i doświadczenie gwarantuje pewnośc , że pełna diagnostyka maszyny zostanie zachowana i zapomnisz o problemie filtra cząstek stałych na zawsze. Usuwamy filtry profesjonalnie, maszyna po modyfikacji zachowuje sie tak jak by zostało wyprodukowane bez filtra.

Usuwając filtr cząstek stałych możesz być pewny, że zostanie on wyłączony właściwie, wszystkie zmiany w programie pojazdu robione są ręcznie, a nie za pomocą uniwersalnych programów, które ze względu na mnogość róźnorodnych wersji oprogramowania często nie radza sobie z problemem.

Pracujemy tylko na najlepszym oryginalnym, certyfikowanym sprzęcie i oprogramowaniu. Większość modyfikacji wykonujemy bezinwazyjnie poprzez złacze diagnostyczne OBD. Dlatego masz pewność że nie uszkodzimy twojego sterownika.

Jesteśmy w stanie obsłużyć praktycznie każdą maszynę.

Nie prawidłowo działający Filtr (DPF-FAP) to częste problemy a w konsekwencji przejście sterownika ECU w tryb awaryjny i uniemożliwienie dalszej pracy.

Problem z filtrem DPF / FAP pojawia się często dużo szybciej, zanim jeszcze zapali się kontrolka lub auto przejdzie w tryb awaryjny (tryb pracy silnika z ograniczona moca) 

Najczęstsze objawy nieprawidłowej pracy filtra czastek stałych:

- przyrost oleju silnikowego (spowodowany zbyt częsta procedura dopalania filtra oraz zbyt wysokim wstecznym ciśnieniem wydechu). 

Uwaga przyrost oleju oznacza jego rozrzedzanie. Może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.

- maszyna nie ma swojej pełenej mocy zwłaszcza w górnej partji obrotów (zapchany DPF /FAP dławi silnik)

- maszyna nie chce odpalić (całkowicie zapchany lub stopiony filtr)

- palaca się kontrolka dpf lub ogólna kontrolka usterki silnika na desce rozdzielczej

- komunikaty o problemie z filtrem w komputerze pokładowym

- błędy zwiazane z filtrem podczas diagnostyki komputerowej

Odpowiednie i profesjonalne usuniecie całkowite filtra (DPF-FAP) wpłynie na:

- lepszą dynamikę silnika ( obecność filtra znaczaco dławi silnik)

- koniec problemów z przyrastajacym olejem

- zmniejszone zużycie paliwa wynikające z braku potrzeby regeneracji filtra

- brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach podczas pracy.

-Unikniecie kosztownej wymiany filtra.

 


 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-5 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze oraz dojazd do klienta.

 


Oferujemy również:

 

Regeneracja / Mycie DPF

Oferujemy profesjonalną regenerację (czyszczenie) filtrów cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów SCR na profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Nasza metoda pozwala odzyskać pierwotną sprawność filtra nawet w 99%

 

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów. Regeneracja wymaga demontażu filtra z pojazdu. Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu w specjalistycznej maszynie. Podczas płukania zostają całkowicie usunięte wszystkie pozostałości węgla, sadzy i popiołu. Tą metodą jesteśmy w stanie wyczyścić nawet całkowicie zapchany filtr. Na potwierdzenie skuteczności czyszczenia maszyna drukuje parametry filtra przed i po czyszczeniu.

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.
  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.
  • Złej jakości paliwo.
  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.
  • I wiele wiele więcej...

Uwaga istnieje możliwość dostarczenia lub wysyłki samego filtra do mycia do naszej siedziby w Rumi.

Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów i warsztatów.

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do wykonania usługi przeprowadzamy diagnostykę komputerową i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.
  • Demontujemy filtr z pojazdu.
  • Badamy stan filtra przy pomocy kamerki endoskopowej.
  • Umieszczamy filtr w specjalistycznej maszynie i wykonujemy test ciśnienia występującego na filtrze.
  • Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu aż do całkowitego usunięcia wszystkich pozostałości węgla, sadzy i popiołu.
  • Wykonywany jest pomiar ciśnienia na filtrze po jego czyszczeniu co jest potwierdzane odpowiednim wydrukiem z maszyny.
  • Filtr jest suszony gorącym powietrzem.
  • Ostatnim etapem jest montaż filtra w pojeździe i przeprowadzenie wszystkich koniecznych adaptacji.

Czyszczenie filtrów jest skuteczne tylko wtedy kiedy filtr jest sprawny a jedynie została przekroczona ilość węgla, sadzy i popiołu. Jeśli filtr uległ uszkodzeniu np. popękał wskutek nadmiernego wzrostu ciśnienia lub został stopiony poprzez zbyt częste i długie próby wypalenia konieczna będzie wymiana filtra lub jego usunięcie. Kolejną bardzo istotną sprawą jest żywotność filtra. W filtrze który przejechał już w pojeździe ponad 200tys kilometrów część metali szlachetnych zawartych w strukturze filtra uległo utlenieniu. Taki filtr nawet po całkowitym oczyszczeniu go ze wszystkich osadów nigdy nie odzyska już swojej pierwotnej sprawności.

 

Umów się na usługę już dziś

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 

Oferujemy również:

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zakopiańska 36, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin

          G SQUAD GARAGE

  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 508 451 250 
  • ul. Mieszka I 61a, 71-011 Szczecin

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]