Ciężarowe i autobusy

Regeneracja / Mycie DPF

 Oferujemy profesjonalną regenerację (czyszczenie) filtrów cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów SCR na profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Nasza metoda pozwala odzyskać pierwotną sprawność filtra nawet w 99%

GWARANCJA 2 LATA

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów. Regeneracja wymaga demontażu filtra z pojazdu. Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu w specjalistycznej maszynie. Podczas płukania zostają całkowicie usunięte wszystkie pozostałości węgla, sadzy i popiołu. Tą metodą jesteśmy w stanie wyczyścić nawet całkowicie zapchany filtr. Na potwierdzenie skuteczności czyszczenia maszyna drukuje parametry filtra przed i po czyszczeniu.

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.
  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.
  • Złej jakości paliwo.
  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.
  • I wiele wiele więcej...

Uwaga istnieje możliwość dostarczenia lub wysyłki samego filtra do mycia do naszej siedziby w Rumi.

Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów i warsztatów.

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do wykonania usługi przeprowadzamy diagnostykę komputerową i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.
  • Demontujemy filtr z pojazdu.
  • Badamy stan filtra przy pomocy kamerki endoskopowej.
  • Umieszczamy filtr w specjalistycznej maszynie i wykonujemy test ciśnienia występującego na filtrze.
  • Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu aż do całkowitego usunięcia wszystkich pozostałości węgla, sadzy i popiołu.
  • Wykonywany jest pomiar ciśnienia na filtrze po jego czyszczeniu co jest potwierdzane odpowiednim wydrukiem z maszyny.
  • Filtr jest suszony gorącym powietrzem.
  • Ostatnim etapem jest montaż filtra w pojeździe i przeprowadzenie wszystkich koniecznych adaptacji.

Czyszczenie filtrów jest skuteczne tylko wtedy kiedy filtr jest sprawny a jedynie została przekroczona ilość węgla, sadzy i popiołu. Jeśli filtr uległ uszkodzeniu np. popękał wskutek nadmiernego wzrostu ciśnienia lub został stopiony poprzez zbyt częste i długie próby wypalenia konieczna będzie wymiana filtra lub jego usunięcie. Kolejną bardzo istotną sprawą jest żywotność filtra. W filtrze który przejechał już w pojeździe ponad 200tys kilometrów część metali szlachetnych zawartych w strukturze filtra uległo utlenieniu. Taki filtr nawet po całkowitym oczyszczeniu go ze wszystkich osadów nigdy nie odzyska już swojej pierwotnej sprawności.

GWARANCJA 2 LATA

Umów się na usługę już dziś

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 

Oferujemy również:

 

Wypalanie serwisowe DPF

 

Oferujemy wypalanie (regenerację) w trybie serwisowym filtrów cząstek stałych (DPF / FAP)

 

Usługę tą możemy wykonać w pojazdach ze sprawnym filtrem w którym jedynie została przekroczona ilość sadzy co uniemożliwia wypalenie filtra podczas normalnej jazdy. Dlatego taki zabieg wykonuje się głównie w stosunkowo nowych samochodach z niewielkim przebiegiem w których problem z filtrem pojawił się dopiero pierwszy raz.

Możemy dodatkowo zwiększyć skuteczność wypalanie poprzez aplikację specjalnego środka chemicznego. Środek jest aplikowany przy pomocy specjalnej sondy po zdemontowaniu jednego z czujników w filtrze. Nie jest potrzebny demontaż całego filtra. Najpierw wprowadzamy środek do płukania wstępnego a następnie do płukania zasadniczego. Specjalny preparat działa głęboko wewnątrz struktury filtra, rozpuszcza większość pozostałości węgla, sadzy i popiołu które następnie zostają usunięte z filtra podczas procesu wypalania. Metodę tą stosuje się zazwyczaj w pojazdach w których zawartość sadzy nie przekracza 80% a filtr nie był jeszcze nigdy wcześniej myty.

 

Jeśli filtr był już wcześniej wypalany w trybie serwisowym a problem powrócił zalecamy mycie, wymianę lub usunięcie filtra.

 

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.

  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.

  • Złej jakości paliwo.

  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.

  • I wiele wiele więcej...

 

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do regeneracji serwisowej przeprowadzamy diagnostykę i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.

  • Aplikacja środka chemicznego rozpuszczającego pozostałości sadzy węgla i popiołu. (Opcja)
  • Przy pomocy odpowiedniego komputera uruchamiamy proces wypalania który odbywa się na postoju lub podczas jazdy ( W zależności jak to przewidział producent w danym modelu pojazdu).

  • Badamy ciśnienie różnicowy w celu sprawdzenia czy filtr został oczyszczony w wystarczającym stopniu.

 

 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-5 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 


Oferujemy również:

ChipTuning

 

Oferujemy profesjonalny ChipTuning aut ciężarowych i autobusów

GWARANCJA 2 LATA!!!

 

Wybierz swój model i sprawdź jakie przyrosty mocy i momentu obrotowego możesz uzyskać.
Jeżeli nie ma Twojego modelu, zadzwoń do nas i dowiedz się więcej!

 

Pokaż
 

Chip Tuning jest to usługa polegająca na modyfikacji (optymalizacji) oprogramowania komputera silnika (ECU) w celu zwiększenia sprawności silnika, a co za tym idzie zwiększenia mocy i momentu obrotowego.

Producenci samochodów nie stroja indywidualnie każdego pojazdu schodzacego z taśmy produkcyjnej, dlatego zostawiają zazwyczaj spory zapas wytrzymałościowy dla swoich silników. Dzięki temu jesteśmy w stanie, podchodzac indywidualnie do każdego modelu, bez zmniejszenia żywotności silnika znacząco zwiększyć jego moc.

Oferujemu dwa rodzaje modyfikacji:

  • Modyfikacja Eko - Najczęściej wybierana dla samochodów ciężarowych i autobusów. Nastawiona głownie na maksymalną oszczędność paliwa. W zależności od modelu i stylu jazdy kierowcy możemy zmniejszyć spalanie w granicach  od 1l do nawet 5l na 100km. Przy okazji dość znaczaco podnosząc moc i moment obrotowy.

  • Modyfikacja Power - Nastawiona głównie na uzyskanie maksymalnej wydajności z silnika. Jesteśmy wstanie bezpiecznie podnieść moc i moment obrotowy nawet do 30%.

 Zapraszamy do zapoznania się z naszym katalogiem przyrostów.

GWARANCJA 2 LATA!!!

Jak to robimy:


1) Pierwszy pomiar na hamowni i diagnostyka pojazdu (logowanie parametrów silnika).

2) Odczyt oryginalnego oprogramowania z komputera silnika (ECU).

3) Modyfikacja odczytanego oprogramowania (idywidualne strojenie) na podstawie wykresu z hamowni i logów.

4) Programowanie komputera silnika (ECU) przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania.

5) Pomiar na hamowni i weryfikacja osiagniętych przyrostów.

6) Ewentualana korekta oprogramowania, ponowne programowanie ECU i pomiar na hamowni.

 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-4 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

GWARANCJA 2 LATA!!!

 

Oferujemy również:

 

Serwis DPF

Oferujemy kompleksowy serwis filtrów cząstek stałych DPF / FAP w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz w maszynach rolniczych i budowlanych.

 

WYPALANIE DPF Wypalanie w trybie serwisowym.

Polecamy to rozwiązanie dla pojazdów z niewielkim przebiegiem w których problem z dpf pojawił się pierwszy raz z powodu np. jazdy tylko w cyklu miejskim.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

MYCIE DPF Mycie w profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

USUWANIE DPF Usuwanie.

Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.

Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra z samochodu, mechaniczne jak i programowe.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej: 


Oferujemy również:

Wyłączenie AdBlue / SCR

Masz problem z układem redukcji emisji spalin SCR AdBlue lub boisz się wystąpienia takich problemów w przyszłości i w konsekwencji przejścia samochodu w tryb awaryjny? Chcesz uniknąć kosztownych napraw?


Możemy rozwiązać twój problem na zawsze. Oferujemy wyłączenie układu AdBlue w prawie każdym:


  • Ciągniku siodłowym EURO 5 i EURO 6
  • Autobusie EURO 5 i EURO 6
  • Samochodzie Ciężarowym EURO 5 i EURO 6

GWARANCJA 2 LATA!!

Rozwiązanie polega na zamontowaniu przez nas specjalnego urządzenia, które emuluje pracę układu SCR AdBlue i tym samym wyłącza jego działanie lub na programowym wyłączeniu układu w komputerze sterującym pracą silnika ECU.

Odpowiednie rozwiązanie dobieramy w zależności od modelu pojazdu lub życzenia klienta.

Po wykonaniu w naszej firmie tej usługi znikają wszystkie błędy oraz tryby awaryjne związane z wadliwym działaniem tego układu oraz unikasz ryzyka wystąpienia ich w przyszłości.


Zastosowanie emulatora jak i programowa dezaktywacja układu wyłącza pracę wszystkich elementów systemu, takich jak:


  • pompa AdBlue,
  • czujnik temperatury AdBlue,
  • czujnik NOx
  • zbiornik Adblue
  • czujnik ciśnienia itp.

Po zastosowaniu emulatora można by zdemontować wszystkie wyżej wymienione elementy jednak zalecamy pozostawić ich jako atrapy całego systemu.


Zalety dezaktywacji układu SCR AdBlue:


  • auto nie pobiera płynu AdBlue – nie ma potrzeby tankowania - oszczędność
  • w razie awarii któregokolwiek z podzespołów układu SCR, nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołu, ponieważ Emulator zastępuje wszystkie podzespoły
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • brak ryzyka przejścia w tryb obniżenia mocy z powodu awarii układu SCR
  • dyskrecja montażu, Emulator nie jest wykrywalny przez urządzenia diagnostyczne
  • po wykonaniu usługi, auto jest w pełni diagnozowalne
  • łatwa i szybka instalacja / deinstalacja Emulatora, bez trwałej ingerencji w elektronikę samochodu
  • brak trwałej ingerencji w elektronikę samochodu, możliwość przywrócenia funkcjonowania układu SCR

GWARANCJA 2 LATA!!!

Usługę wykonujemy na miejscu w czasie około 3-4godz.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastępcze oraz dojazd do klienta.

Zapraszamy.

 

Oferujemy również:

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zapolskiej 10, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin
  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 733 990 511
  • ul. Mieszka 1 61a, 71-011 Szczecin
Poznań
  • usuwaniedpf.poznan@gmail.com 
  • +48 534 868 155
  • ul. Warszawska 39/41, 61-028 Poznań

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]