Ciężarowe i autobusy

Regeneracja / Mycie DPF

 Oferujemy profesjonalną regenerację (czyszczenie) filtrów cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów SCR na profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Nasza metoda pozwala odzyskać pierwotną sprawność filtra nawet w 99%

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów. Regeneracja wymaga demontażu filtra z pojazdu. Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu w specjalistycznej maszynie. Podczas płukania zostają całkowicie usunięte wszystkie pozostałości węgla, sadzy i popiołu. Tą metodą jesteśmy w stanie wyczyścić nawet całkowicie zapchany filtr. Na potwierdzenie skuteczności czyszczenia maszyna drukuje parametry filtra przed i po czyszczeniu.

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.
  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.
  • Złej jakości paliwo.
  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.
  • I wiele wiele więcej...

Uwaga istnieje możliwość dostarczenia lub wysyłki samego filtra do mycia do naszej siedziby w Rumi.

Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów i warsztatów.

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do wykonania usługi przeprowadzamy diagnostykę komputerową i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.
  • Demontujemy filtr z pojazdu.
  • Badamy stan filtra przy pomocy kamerki endoskopowej.
  • Umieszczamy filtr w specjalistycznej maszynie i wykonujemy test ciśnienia występującego na filtrze.
  • Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu aż do całkowitego usunięcia wszystkich pozostałości węgla, sadzy i popiołu.
  • Wykonywany jest pomiar ciśnienia na filtrze po jego czyszczeniu co jest potwierdzane odpowiednim wydrukiem z maszyny.
  • Filtr jest suszony gorącym powietrzem.
  • Ostatnim etapem jest montaż filtra w pojeździe i przeprowadzenie wszystkich koniecznych adaptacji.

Czyszczenie filtrów jest skuteczne tylko wtedy kiedy filtr jest sprawny a jedynie została przekroczona ilość węgla, sadzy i popiołu. Jeśli filtr uległ uszkodzeniu np. popękał wskutek nadmiernego wzrostu ciśnienia lub został stopiony poprzez zbyt częste i długie próby wypalenia konieczna będzie wymiana filtra lub jego usunięcie. Kolejną bardzo istotną sprawą jest żywotność filtra. W filtrze który przejechał już w pojeździe ponad 200tys kilometrów część metali szlachetnych zawartych w strukturze filtra uległo utlenieniu. Taki filtr nawet po całkowitym oczyszczeniu go ze wszystkich osadów nigdy nie odzyska już swojej pierwotnej sprawności.

 

Umów się na usługę już dziś

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 

Oferujemy również:

 

Wypalanie serwisowe DPF

 

Oferujemy wypalanie (regenerację) w trybie serwisowym filtrów cząstek stałych (DPF / FAP)

 

Usługę tą możemy wykonać w pojazdach ze sprawnym filtrem w którym jedynie została przekroczona ilość sadzy co uniemożliwia wypalenie filtra podczas normalnej jazdy. Dlatego taki zabieg wykonuje się głównie w stosunkowo nowych samochodach z niewielkim przebiegiem w których problem z filtrem pojawił się dopiero pierwszy raz.

Możemy dodatkowo zwiększyć skuteczność wypalanie poprzez aplikację specjalnego środka chemicznego. Środek jest aplikowany przy pomocy specjalnej sondy po zdemontowaniu jednego z czujników w filtrze. Nie jest potrzebny demontaż całego filtra. Najpierw wprowadzamy środek do płukania wstępnego a następnie do płukania zasadniczego. Specjalny preparat działa głęboko wewnątrz struktury filtra, rozpuszcza większość pozostałości węgla, sadzy i popiołu które następnie zostają usunięte z filtra podczas procesu wypalania. Metodę tą stosuje się zazwyczaj w pojazdach w których zawartość sadzy nie przekracza 80% a filtr nie był jeszcze nigdy wcześniej myty.

 

Jeśli filtr był już wcześniej wypalany w trybie serwisowym a problem powrócił zalecamy mycie, wymianę lub usunięcie filtra.

 

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.

  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.

  • Złej jakości paliwo.

  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.

  • I wiele wiele więcej...

 

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do regeneracji serwisowej przeprowadzamy diagnostykę i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.

  • Aplikacja środka chemicznego rozpuszczającego pozostałości sadzy węgla i popiołu. (Opcja)
  • Przy pomocy odpowiedniego komputera uruchamiamy proces wypalania który odbywa się na postoju lub podczas jazdy ( W zależności jak to przewidział producent w danym modelu pojazdu).

  • Badamy ciśnienie różnicowy w celu sprawdzenia czy filtr został oczyszczony w wystarczającym stopniu.

 

 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-5 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 


Oferujemy również:

ChipTuning

 

Oferujemy profesjonalny ChipTuning aut ciężarowych i autobusów

 

Wybierz swój model i sprawdź jakie przyrosty mocy i momentu obrotowego możesz uzyskać.
Jeżeli nie ma Twojego modelu, zadzwoń do nas i dowiedz się więcej!

 

Pokaż
 

Chip Tuning jest to usługa polegająca na modyfikacji (optymalizacji) oprogramowania komputera silnika (ECU) w celu zwiększenia sprawności silnika, a co za tym idzie zwiększenia mocy i momentu obrotowego.

Producenci samochodów nie stroja indywidualnie każdego pojazdu schodzacego z taśmy produkcyjnej, dlatego zostawiają zazwyczaj spory zapas wytrzymałościowy dla swoich silników. Dzięki temu jesteśmy w stanie, podchodzac indywidualnie do każdego modelu, bez zmniejszenia żywotności silnika znacząco zwiększyć jego moc.

Oferujemu dwa rodzaje modyfikacji:

  • Modyfikacja Eko - Najczęściej wybierana dla samochodów ciężarowych i autobusów. Nastawiona głownie na maksymalną oszczędność paliwa. W zależności od modelu i stylu jazdy kierowcy możemy zmniejszyć spalanie w granicach  od 1l do nawet 5l na 100km. Przy okazji dość znaczaco podnosząc moc i moment obrotowy.

  • Modyfikacja Power - Nastawiona głównie na uzyskanie maksymalnej wydajności z silnika. Jesteśmy wstanie bezpiecznie podnieść moc i moment obrotowy nawet do 30%.

 Zapraszamy do zapoznania się z naszym katalogiem przyrostów.

 

Jak to robimy:


1) Pierwszy pomiar na hamowni i diagnostyka pojazdu (logowanie parametrów silnika).

2) Odczyt oryginalnego oprogramowania z komputera silnika (ECU).

3) Modyfikacja odczytanego oprogramowania (idywidualne strojenie) na podstawie wykresu z hamowni i logów.

4) Programowanie komputera silnika (ECU) przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania.

5) Pomiar na hamowni i weryfikacja osiagniętych przyrostów.

6) Ewentualana korekta oprogramowania, ponowne programowanie ECU i pomiar na hamowni.

 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-4 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 

Oferujemy również:

 

Serwis DPF

Oferujemy kompleksowy serwis filtrów cząstek stałych DPF / FAP w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz w maszynach rolniczych i budowlanych.

 

WYPALANIE DPF Wypalanie w trybie serwisowym.

Polecamy to rozwiązanie dla pojazdów z niewielkim przebiegiem w których problem z dpf pojawił się pierwszy raz z powodu np. jazdy tylko w cyklu miejskim.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

MYCIE DPF Mycie w profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej:

USUWANIE DPF Usuwanie.

Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.

Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra z samochodu, mechaniczne jak i programowe.

Wybierz typ pojazdu i dowiedz się więcej: 


Oferujemy również:

Wyłączenie AdBlue / SCR

Masz problem z układem redukcji emisji spalin SCR AdBlue lub boisz się wystąpienia takich problemów w przyszłości i w konsekwencji przejścia samochodu w tryb awaryjny? Chcesz uniknąć kosztownych napraw?


Możemy rozwiązać twój problem na zawsze. Oferujemy wyłączenie układu AdBlue w prawie każdym:


  • Ciągniku siodłowym EURO 5 i EURO 6
  • Autobusie EURO 5 i EURO 6
  • Samochodzie Ciężarowym EURO 5 i EURO 6

Rozwiązanie polega na zamontowaniu przez nas specjalnego urządzenia, które emuluje pracę układu SCR AdBlue i tym samym wyłącza jego działanie lub na programowym wyłączeniu układu w komputerze sterującym pracą silnika ECU.

Odpowiednie rozwiązanie dobieramy w zależności od modelu pojazdu lub życzenia klienta.

Po wykonaniu w naszej firmie tej usługi znikają wszystkie błędy oraz tryby awaryjne związane z wadliwym działaniem tego układu oraz unikasz ryzyka wystąpienia ich w przyszłości.


Zastosowanie emulatora jak i programowa dezaktywacja układu wyłącza pracę wszystkich elementów systemu, takich jak:


  • pompa AdBlue,
  • czujnik temperatury AdBlue,
  • czujnik NOx
  • zbiornik Adblue
  • czujnik ciśnienia itp.

Po zastosowaniu emulatora można by zdemontować wszystkie wyżej wymienione elementy jednak zalecamy pozostawić ich jako atrapy całego systemu.


Zalety dezaktywacji układu SCR AdBlue:


  • auto nie pobiera płynu AdBlue – nie ma potrzeby tankowania - oszczędność
  • w razie awarii któregokolwiek z podzespołów układu SCR, nie ma potrzeby naprawy lub wymiany podzespołu, ponieważ Emulator zastępuje wszystkie podzespoły
  • zmniejszenie zużycia paliwa
  • brak ryzyka przejścia w tryb obniżenia mocy z powodu awarii układu SCR
  • dyskrecja montażu, Emulator nie jest wykrywalny przez urządzenia diagnostyczne
  • po wykonaniu usługi, auto jest w pełni diagnozowalne
  • łatwa i szybka instalacja / deinstalacja Emulatora, bez trwałej ingerencji w elektronikę samochodu
  • brak trwałej ingerencji w elektronikę samochodu, możliwość przywrócenia funkcjonowania układu SCR

Usługę wykonujemy na miejscu w czasie około 3-4godz.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastępcze oraz dojazd do klienta.

Zapraszamy.

 

Oferujemy również:

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zakopiańska 36, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin

          G SQUAD GARAGE

  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 508 451 250 
  • ul. Mieszka I 61a, 71-011 Szczecin
Poznań
  • usuwaniedpf.poznan@gmail.com 
  • +48 534 868 155
  • ul. Bukowska 86, 62-070 Dopiewo

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]