Częstym problemem z jakim można się spotkać jest awaria sterownika pompy wtryskowej. Wychodząc naprzeciw naszym klientom wprowadziliśmy do naszej oferty usługę naprawy takich sterowników.
Zajmujemy się regeneracją oraz sprzedażą sterowników jak i całych pomp wtryskowych.
Naprawa odbywa przy użyciu specjalnego stołu probierczego. Dzięki użyciu najlepszej dostępnej na rynku technologii jesteśmy w stanie zrealizować naprawę części mechanicznej jak i elektronicznej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę pompy wtryskowej. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować zastępczy sterownik z naszej bogatej oferty.
Poniżej przedstawiamy najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika i pompy wtryskowej objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.
- problem z odpaleniem auta
- odpalone auto nie reaguje na pedał gazu lub automatycznie gaśnie
- usterka występowała coraz intensywnej aż samochód przestał odpalać
- samochód nie ma mocy
- auto dymi
- trzęsie silnikiem
Po podłączeniu pod komputer diagnostyczny :
- występuje brak komunikacji ze sterownikiem
- pokazuje błąd sterownika pompy wtryskowej, szyna can, czujnika obrotów itd. . .
- nie pokazuje żadnych błędów a pompa nie podaje paliwa luz ciśnienie jest za niskie
Przykładowe numery błędów świadczące o usterce sterownika pompy wtryskowej :
- P1630 zawór dawki (opel saab)
- P1631 sterownik pompy wtryskowej (opel saab)
- P1651 P1650 szeregowa szyna (opel saab)
- 1345 1335 czujnik obrotów (opel saab)
- P1220 pompa wtryskowa
- 01318( j-399), 0526 (audi vw skoda)
- P1664 P1663 P1564 P1563 (ford)
- p1690 p1600 (nissan)
- 73 (bmw)
- wiele innych
Marki samochodów:
- AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6
- BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
- DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
- FORD FIESTA, FOCUS MONDEO, TRANSIT, 1.8, 2.0, 2.4, TD, TDE, TDDI
- HONDA ACCORD, CIVIC, 2.0 TDi
- ISUZU KB 3.0 TDI
- MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
- MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
- MITSUBISHI CANTER 3.0
- NISSAN ALMERA, PATROL GR, FRONTERA, 2.2, 3.0
- OPEL ASTRA, COMBO, CORSA, MERIVA, VECTRA, FRONTERA, OMEGA, SINTRA, ZAFIRA, 1.7, 2.0, 2.2, 2.5, D, TD, DT, DI, DTL, DTI, DTH, ISUZU, DELPHI, DELCO DTI
- ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
- SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
- SKODA SUPERB 2.5 TDI
- VW Passat 2.5 TDI
- VOLVO FL6 5.5
Na naprawę udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów !
Demontaż sterownika pompy
Prawidłowy demontoważ sterownika z pompy wtryskowej nie wyciągając jej z samochodu
Oferujemy również:
Kontakt
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.
- electric.service25@gmail.com
- +48 795 954 691
- ul. Zakopiańska 36, 84-230 Rumia
- dpf.torun@gmail.com
- +48 533 666 471
- ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
- dpf.olsztyn@gmail.com
- +48 733 666 378
- ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
- dpf.bialystok@gmail.com
- +48 790 333 469
- ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
G SQUAD GARAGE
- dpf.szczecin@gmail.com
- +48 508 451 250
- ul. Mieszka I 61a, 71-011 Szczecin