Pompy

Częstym problemem z jakim można się spotkać jest awaria sterownika pompy wtryskowej. Wychodząc naprzeciw naszym klientom wprowadziliśmy do naszej oferty usługę naprawy takich sterowników.

sterownik pompy

Zajmujemy się regeneracją oraz sprzedażą sterowników jak i całych pomp wtryskowych.

Naprawa odbywa przy użyciu specjalnego stołu probierczego. Dzięki użyciu najlepszej dostępnej na rynku technologii jesteśmy w stanie zrealizować naprawę części mechanicznej jak i elektronicznej. 
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku jesteśmy w stanie wykonać kompleksową naprawę pompy wtryskowej. Jeżeli naprawa nie dojdzie do skutku z przyczyn od nas nie zależnych możemy zaproponować zastępczy sterownik z naszej bogatej oferty.

Poniżej przedstawiamy najczęstsze objawy uszkodzenia sterownika i pompy wtryskowej objawów tych jest o wiele więcej, dlatego do każdego sterownika trzeba podejść indywidualnie i niezbędny jest kontakt telefoniczny w celu zdiagnozowania usterki występującej w Twoim Aucie.

  • problem z odpaleniem auta
  • odpalone auto nie reaguje na pedał gazu lub automatycznie gaśnie
  • usterka występowała coraz intensywnej aż samochód przestał odpalać
  • samochód nie ma mocy
  • auto dymi
  • trzęsie silnikiem

Po podłączeniu pod komputer diagnostyczny :


  • występuje brak komunikacji ze sterownikiem
  • pokazuje błąd sterownika pompy wtryskowej, szyna can, czujnika obrotów itd. . .
  • nie pokazuje żadnych błędów a pompa nie podaje paliwa luz ciśnienie jest za niskie

Przykładowe numery błędów świadczące o usterce sterownika pompy wtryskowej :


  • P1630 zawór dawki    (opel saab)
  • P1631 sterownik pompy wtryskowej   (opel saab)
  • P1651 P1650 szeregowa szyna (opel saab)
  • 1345 1335  czujnik obrotów (opel saab)
  • P1220 pompa wtryskowa
  • 01318( j-399), 0526  (audi vw skoda)
  • P1664 P1663 P1564 P1563 (ford)
  • p1690  p1600 (nissan)
  • 73 (bmw)
  • wiele innych 

Marki samochodów:


  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6
  • BMW 318d (E46), BMW 320d (E46), BMW 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS MONDEO, TRANSIT, 1.8, 2.0, 2.4, TD, TDE, TDDI
  • HONDA ACCORD, CIVIC, 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA, PATROL GR, FRONTERA, 2.2, 3.0
  • OPEL ASTRA, COMBO, CORSA, MERIVA, VECTRA, FRONTERA, OMEGA, SINTRA, ZAFIRA, 1.7, 2.0, 2.2, 2.5, D, TD, DT, DI, DTL, DTI, DTH, ISUZU, DELPHI, DELCO DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

Na naprawę udzielamy rocznej gwarancji bez limitu kilometrów !

Demontaż sterownika pompy

 

Prawidłowy demontoważ sterownika z pompy wtryskowej nie wyciągając jej z samochodu

 

Oferujemy również:

 

 

 

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zakopiańska 36, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin

          G SQUAD GARAGE

  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 508 451 250 
  • ul. Mieszka I 61a, 71-011 Szczecin

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]