Serwis DPF / FAP

Usuwanie DPF / FAP

Masz Problem z filtrem cząstek stałych DPF/FAP?

Możemy rozwiązać Twój problem na zawsze.
Oferujemy kompleksowe usunięcie filtra z samochodu, mechaniczne jak i programowe.

GWARANCJA 10 LAT!!!

Dlaczego warto wykonać tą usługę w naszej firmie?

Do każdego auta podchodzimy indywidualnie. Przed wykonaniem usługi wykonujemy bardzo wnikliwa i dokładna diagnostykę auta. Tylko indywidalna modyfikacjia programu sterującego komputera silnika (ECU) umożliwia w pełni bezpieczne i profesjonalne usuniecie filtra cząsteczek stałych z państwa samochodu. Nasza wiedza i doświadczenie gwarantuje pewnośc , że pełna diagnostyka pojazdu zostanie zachowana i zapomnisz o problemie filtra cząstek stałych na zawsze. Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje sie tak jak by zostało wyprodukowane bez filtra.

Usuwając filtr cząstek stałych możesz być pewny, że zostanie on wyłączony właściwie, wszystkie zmiany w programie pojazdu robione są ręcznie, a nie za pomocą uniwersalnych programów, które ze względu na mnogość róźnorodnych wersji oprogramowania często nie radza sobie z problemem.

Pracujemy tylko na najlepszym oryginalnym, certyfikowanym sprzęcie i oprogramowaniu. Większość modyfikacji wykonujemy bezinwazyjnie poprzez złacze diagnostyczne OBD. Dlatego masz pewność że nie uszkodzimy twojego sterownika.

Jesteśmy w stanie obsłużyć praktycznie kaźde auto. Jeśli z niezależnych od nas przyczynych nie można wyłaczyć filtra czastek stałych DPF / FAP w Państwa samochodzie poprzez modyfikację oprogramowania możemy zastosować emulator.

GWARANCJA 10 LAT!!!

Nie prawidłowo działający Filtr (DPF-FAP) to częste problemy a w konsekwencji przejście sterownika ECU w tryb awaryjny i uniemożliwienie dalszej jazdy samochodem.

Problem z filtrem DPF / FAP pojawia się często dużo szybciej, zanim jeszcze zapali się kontrolka lub auto przejdzie w tryb awaryjny (tryb pracy silnika z ograniczona moca) 

Najczęstsze objawy nieprawidłowej pracy filtra czastek stałych:

- przyrost oleju silnikowego (spowodowany zbyt częsta procedura dopalania filtra oraz zbyt wysokim wstecznym ciśnieniem wydechu).

Uwaga przyrost oleju oznacza jego rozrzedzanie. Może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.

- samochód nie ma swojej pełenej mocy zwłaszcza w górnej partji obrotów (zapchany DPF /FAP dławi silnik)

- auto nie chce odpalić (całkowicie zapchany lub stopiony filtr)

- palaca się kontrolka dpf lub ogólna kontrolka usterki silnika na desce rozdzielczej

- komunikaty o problemie z filtrem w komputerze pokładowym

- błędy zwiazane z filtrem podczas diagnostyki komputerowej

Odpowiednie i profesjonalne usuniecie całkowite filtra (DPF-FAP) wpłynie na:

- lepszą dynamikę samochodu ( obecność filtra znaczaco dławi silnik)

- koniec problemów z przyrastajacym olejem

- zmniejszone zużycie paliwa wynikające z braku potrzeby regeneracji filtra

- brak ryzyka utraty mocy często w bardzo ważnych momentach (wyprzedzanie)

-Unikniecie kosztownej wymiany filtra.

 


 

GWARANCJA 10 LAT!!!

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-5 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 


Oferujemy również:

 

Wypalanie serwisowe DPF / FAP

 

Oferujemy wypalanie (regenerację) w trybie serwisowym filtrów cząstek stałych (DPF / FAP)

 

Usługę tą możemy wykonać w pojazdach ze sprawnym filtrem w którym jedynie została przekroczona ilość sadzy co uniemożliwia wypalenie filtra podczas normalnej jazdy. Dlatego taki zabieg wykonuje się głównie w stosunkowo nowych samochodach z niewielkim przebiegiem w których problem z filtrem pojawił się dopiero pierwszy raz.

Możemy dodatkowo zwiększyć skuteczność wypalanie poprzez aplikację specjalnego środka chemicznego. Środek jest aplikowany przy pomocy specjalnej sondy po zdemontowaniu jednego z czujników w filtrze. Nie jest potrzebny demontaż całego filtra. Najpierw wprowadzamy środek do płukania wstępnego a następnie do płukania zasadniczego. Specjalny preparat działa głęboko wewnątrz struktury filtra, rozpuszcza większość pozostałości węgla, sadzy i popiołu które następnie zostają usunięte z filtra podczas procesu wypalania. Metodę tą stosuje się zazwyczaj w pojazdach w których zawartość sadzy nie przekracza 80% a filtr nie był jeszcze nigdy wcześniej myty.

 

Jeśli filtr był już wcześniej wypalany w trybie serwisowym a problem powrócił zalecamy mycie, wymianę lub usunięcie filtra.

 

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.

  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.

  • Złej jakości paliwo.

  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.

  • I wiele wiele więcej...

 

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do regeneracji serwisowej przeprowadzamy diagnostykę i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.

  • Aplikacja środka chemicznego rozpuszczającego pozostałości sadzy węgla i popiołu. (Opcja)
  • Przy pomocy odpowiedniego komputera uruchamiamy proces wypalania który odbywa się na postoju lub podczas jazdy ( W zależności jak to przewidział producent w danym modelu pojazdu).

  • Badamy ciśnienie różnicowy w celu sprawdzenia czy filtr został oczyszczony w wystarczającym stopniu.

 

 

Umów się na usługę już dziś. Czas wykonania usługi to około 3-5 godziny na miejscu.

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 


Oferujemy również:

Regeneracja / Mycie DPF/FAP

Oferujemy profesjonalną regenerację (czyszczenie) filtrów cząstek stałych DPF/FAP i katalizatorów SCR na profesjonalnej maszynie z wydrukiem.

Nasza metoda pozwala odzyskać pierwotną sprawność filtra nawet w 99%

GWARANCJA 2 LATA

Oferowana metoda jest najlepszą i najskuteczniejszą metodą czyszczenia filtrów DPF/FAP dostępną na rynku. Jest to metoda zalecana przez wiodących producentów samochodów. Regeneracja wymaga demontażu filtra z pojazdu. Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu w specjalistycznej maszynie. Podczas płukania zostają całkowicie usunięte wszystkie pozostałości węgla, sadzy i popiołu. Tą metodą jesteśmy w stanie wyczyścić nawet całkowicie zapchany filtr. Na potwierdzenie skuteczności czyszczenia maszyna drukuje parametry filtra przed i po czyszczeniu.

Może być wiele przyczyn zapchania filtra cząstek stałych. Między innymi:

  • Zbyt wiele przerwanych procesów samoczynnej regeneracji podczas jazdy. Jest to spowodowane jazdą głównie w cyklu miejskim.
  • Awaria powodująca nadmierne dymienie przyspieszające zapchanie filtra. np. Awaria układu wtryskowego, doładowania, EGR itp.
  • Złej jakości paliwo.
  • Niewłaściwy lub nieregularnie wymieniany olej silnikowy.
  • I wiele wiele więcej...

Przebieg usługi:

  • Przed przystąpieniem do wykonania usługi przeprowadzamy diagnostykę komputerową i w miarę możliwości usuwamy usterkę która spowodowała zapchanie filtra.
  • Demontujemy filtr z pojazdu.
  • Badamy stan filtra przy pomocy kamerki endoskopowej.
  • Umieszczamy filtr w specjalistycznej maszynie i wykonujemy test ciśnienia występującego na filtrze.
  • Filtr jest płukany pulsacyjnie ciśnieniowo w zamkniętym obiegu aż do całkowitego usunięcia wszystkich pozostałości węgla, sadzy i popiołu.
  • Wykonywany jest pomiar ciśnienia na filtrze po jego czyszczeniu co jest potwierdzane odpowiednim wydrukiem z maszyny.
  • Filtr jest suszony gorącym powietrzem.
  • Ostatnim etapem jest montaż filtra w pojeździe i przeprowadzenie wszystkich koniecznych adaptacji.

Istnieje możliwość dostarczenia lub wysyłki samego filtra do mycia.

Czyszczenie filtrów jest skuteczne tylko wtedy kiedy filtr jest sprawny a jedynie została przekroczona ilość węgla, sadzy i popiołu. Jeśli filtr uległ uszkodzeniu np. popękał wskutek nadmiernego wzrostu ciśnienia lub został stopiony poprzez zbyt częste i długie próby wypalenia konieczna będzie wymiana filtra lub jego usunięcie. Kolejną bardzo istotną sprawą jest żywotność filtra. W filtrze który przejechał już w pojeździe ponad 200tys kilometrów część metali szlachetnych zawartych w strukturze filtra uległo utlenieniu. Taki filtr nawet po całkowitym oczyszczeniu go ze wszystkich osadów nigdy nie odzyska już swojej pierwotnej sprawności.

GWARANCJA 2 LATA

Umów się na usługę już dziś

Dla naszych klientów oferujemy bezpłatne auto zastepcze (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

 

Oferujemy również:

Kontakt

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16.Kontakt telefoniczny od pn-sob 8-22. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym mozliwość
umówienia się na późniejsze godziny oraz sobotę. Dla naszych klientów oferujemy również auto zastępcze.

Rumia
  • electric.service25@gmail.com
  • +48 795 954 691
  • ul. Zapolskiej 10, 84-230 Rumia
Toruń
  • dpf.torun@gmail.com
  • +48 533 666 471
  • ul. Dworcowa 28, 87-122 Grębocin
Olsztyn
  • dpf.olsztyn@gmail.com
  • +48 733 666 378
  • ul. Polna 11, 10-059 Olsztyn
Białystok
  • dpf.bialystok@gmail.com
  • +48 790 333 469
  • ul. 42 Pułku Piechoty 78, 15-182 Białystok
Szczecin
  • dpf.szczecin@gmail.com
  • +48 733 990 511
  • ul. Mieszka 1 61a, 71-011 Szczecin
Poznań
  • usuwaniedpf.poznan@gmail.com 
  • +48 534 868 155
  • ul. Warszawska 39/41, 61-028 Poznań

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]